klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Şekerim Benim

Şubat 3, 2007 - Posted by | Ozan

9 Yorum »

  1. ozan sana asıgım sen cokk tatlısın we yakısıklısın sana msn mı wercem nadya_taylan@hotmaikl.com senıo cokk seviyom

    Yorum tarafından SARISIN GUZELI | Nisan 26, 2007 | Cevapla

  2. ozan seni çokkkkkkkkkk seviyorum lütfen ADAPAZARINA KONSER VERİRMİSİN

    Yorum tarafından RECEP ÖZTÜRK | Temmuz 1, 2007 | Cevapla

  3. offff süpersin yaaa

    Yorum tarafından Tugba | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  4. ozan seni seviyorumm

    Yorum tarafından merve | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  5. ozan senin hastanım senin için ölürüm
    çoooooooooook tatlısın!!!!!çooooook yakışıklısın şarkılarının hepsi süper öz.altın kafes,habibi,yok demezdim ,sensiz olmuyor,o olmuyorsa

    Yorum tarafından açelya | Temmuz 31, 2007 | Cevapla

  6. slm ya niye bukadar az yorum var ya OZAN abi beni ekler misin seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum adresim
    pretty_elif296@hotmail.com ha bu arada ozan hayranları sizide bekliyorum by

    Yorum tarafından elif | Ağustos 12, 2007 | Cevapla

  7. ozan çok supersın ya.bravo yolun açik olsun

    Yorum tarafından my heart | Ağustos 17, 2007 | Cevapla

  8. ozzannn süpersinn ya sana bayiliyorumm sarkilarinda sendee bombasinn
    wien konserindee bombaa gibi estin bee süperdii hadi kib öptümmm
    kocamannnn!!

    Yorum tarafından tugba | Kasım 6, 2007 | Cevapla

  9. ya ozan sen çok tatlısın senin büyük bi hayrranınım seni çok ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorum k.i.b. öptüm by

    Yorum tarafından gökçe | Haziran 20, 2008 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

