klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Nefesimsin

Mart 4, 2007 - Posted by | Hakan Altun

12 Yorum »

  1. selam hakan abi ben senin en büyük hayranlarındanım bide siirtli olduğunu bilmiyordum seni çopk seviyorum ben de siirtliyim beni lütfen araaaaa

    Yorum tarafından 05367153775 | Mayıs 13, 2007 | Cevapla

  2. SLM CANIMIN İÇİ SENİ ÇOKK SEWİYORUM ANNEM BİLE SENİN HAYRANIN BİTANEMSİN HUZUR WERİYO SENİ DİNLEMEK BANA UĞRANA ÖLÜM AZ BİLE ALLAH SENİ ESİRGESİN BANA ULAŞIRSAN SEWİNİRİM ÇOKKK ÖPÜYORUM GÖNLÜMÜN PRENSİİ

    Yorum tarafından nur | Haziran 2, 2007 | Cevapla

  3. ya seni çok seviyorum ben ya sen biatnesin bizim herseyimsin karabükten aygül zeynep ilknur

    Yorum tarafından ilknur | Haziran 23, 2007 | Cevapla

  4. hakan abı senın sarkılarını çok begenıyorum ve senı cok sevıyorum

    Yorum tarafından eda | Temmuz 7, 2007 | Cevapla

  5. abı sen nasıl bıserysın allah ıcın soyle 24 saatın 15 saatı ayaktayım sadece senı dınlıyorum abı bana ulas ya sesını canlı dınleyeyım senı sevıyorum alemın krlaı yok senın gıbısı dunyada en zor anımda tanıdım senı hataydan önder 5366961414

    Yorum tarafından önder | Temmuz 10, 2007 | Cevapla

  6. selam nasılsın hakan altun

    Yorum tarafından aziz | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  7. kardeşim harikasın sen ya duyğu dolu yüregine saglık iyiki varsın kardeşim seni seviyoruz

    Yorum tarafından kubilay | Temmuz 13, 2007 | Cevapla

  8. seni cok seviyorum cok mutlu olursun insallah kalbim seninle

    Yorum tarafından yeliz | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  9. bugulu sesinle ve anlamli sarkilarini ve seni cok seviyorum kelimelerle anlatamayacagim kadar cok sen bitanesin

    Yorum tarafından yeliz | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  10. bana ulas lutfen sesini duymak icin neler vermezdim

    Yorum tarafından yeliz | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  11. gidersen geriye dönme dönersen her acıya göyüs geldim ve aşk acısı cekmek ne illetmiş diye sayıklarsın ve sen benim nefesim diyemesin aşk olmaz gidersen vaylar bana yollar bana dersin ve nefesiz galırsın bir boşluga düşersin aklın başına gelir ben ne yapmışım dersin

    Yorum tarafından osman | Ağustos 12, 2007 | Cevapla

  12. bende senin hayranlarından biriyim senin söyledigin şarkılar bana
    benim yaşadım günlerimi hatırlatıyor

    Yorum tarafından osman | Ağustos 12, 2007 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

