klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Yarali

Mart 13, 2007 - Posted by | Yusuf Harputlu

15 Yorum »

  1. ben yusuf harputluya asik oldummmm.cok seviyorummm. kendisiyle pazar günü görüsmüstüm resim cektim onunla hanau pascha dügün salonunda. ama e-mailini bulamiyorum, ona ulasmak istiyorum nasil ulasabilirim acaba ??? offff yardim edin ne olur…

    Yorum tarafından Havva | Mart 20, 2007 | Cevapla

  2. ALLAH riza si icin yardim edin bana . hakkinda biseyler biliyorsaniz bana e mail yollayin lütfen kara_sevdalim@gmx.de

    Yorum tarafından Havva | Mart 20, 2007 | Cevapla

  3. havva çokmu seviyon msn seninle yorum yapabiliriz bende severim

    Yorum tarafından metin | Mayıs 6, 2007 | Cevapla

  4. ben deniz tatvan dan.. yusuf seni çok sewiyorum dün burda konserin vardı seni gördüm ama dokunamadım ama olsun gördüm ya oda yeter keske bi kere daha görebilseydim sana asıgım yaa tatvana bi daha gellll….

    Yorum tarafından DENİZZZZZ | Mayıs 7, 2007 | Cevapla

  5. ben tugba berlinden yusuf seni cok seviyoru,sana asik oldum ,bende e-mailini istiyorum lüüütfen!!!bana yardimci olun!

    Yorum tarafından tugba | Mayıs 23, 2007 | Cevapla

  6. selam sedat siz de yusuf harputlu niye bayburttan niye hiç gelmiyorsun senin ya cok gerkirsin ya

    Yorum tarafından sedat | Temmuz 7, 2007 | Cevapla

  7. slm ben murat mersin den senı konser yapmanı beklı yorum olsa süper olur yusuf mersın li murat dan (bugece111@msn.com)

    Yorum tarafından murat | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  8. slm ismail yk diğer sitelere de yazdım insallah onları da okumuşsundur.SENİ ÇOK SEVİYORUM ne olur bana bi cevap at.

    Yorum tarafından ŞURA | Temmuz 29, 2007 | Cevapla

  9. NE OLUR YALVARIRIM.

    Yorum tarafından ŞURA | Temmuz 29, 2007 | Cevapla

  10. DİĞER SİTELERDE VAR MSN ADRESİM.

    Yorum tarafından ŞURA | Temmuz 29, 2007 | Cevapla

  11. NE OLUR BENİM MSN Mİ AL!!!!!!!

    Yorum tarafından ŞURA | Temmuz 29, 2007 | Cevapla

  12. sğppğsadlğcşcxcxcxcx

    Yorum tarafından cengiz | Ağustos 13, 2007 | Cevapla

  13. slm şarkıların gercekten super yolun hep boyle açık olsn antalyadan sewgıler

    Yorum tarafından cengiz | Ağustos 13, 2007 | Cevapla

  14. ısmaıl gıtme ben sensız yasayamam senı oyle cok sevdım kı bılemezsın senı olumune sevdım ne olur bı cvp ver

    Yorum tarafından yesim | Mayıs 15, 2008 | Cevapla

  15. ismail yk lütfen msnmi ekler misin seninle konuşmayı çok istiyorum yeni albümün harika bunu yüzbin kere söylüyorum seni çok seviyorum

    Yorum tarafından KEZBAN | Mayıs 17, 2008 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

