klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Tempo

Mart 20, 2007 - Posted by | Hepsi

3 Yorum »

  1. hepsi grubu biz arkadaşlar arsında kurduk ben ve diğer arkadaşalarım tempo şarkılarıyla ilgili bi çalışma yaptık onları örnek alıyoruz.ve çok seviyoruz ben gülçin ablayım onu çok güzel buluyorum eğer bu yazımı okursa sevinirim ve msn bekliyorum.lütfen gülçin abla,yasemin abla,cemre abla,eren abla sizi çooooooooooook seviyorum örnek olunacak kızlarsınız hep öyle olun .

    Yorum tarafından beren | Mayıs 12, 2007 | Cevapla

  2. tempooooooo

    Yorum tarafından beren | Mayıs 12, 2007 | Cevapla

  3. leoparlidemek@hotmail.com

    Yorum tarafından aleyna | Ağustos 5, 2007 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

