klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Ceza – Rap star

Nisan 18, 2007 - Posted by | ceza

17 Yorum »

  1. manyak süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr abisi

    Yorum tarafından buğra" | Nisan 21, 2007 | Cevapla

  2. şarkı gzl ama yarıda kesilio

    Yorum tarafından buğra" | Nisan 23, 2007 | Cevapla

  3. yafff süpper abbii zaten c6eza nın ustune yokkkk ama:bide yarıda kesılmese bomba olçakkkk cezaa süppersın yıkıyosun ortalıı kım ne derse desin

    Yorum tarafından kardelen | Nisan 24, 2007 | Cevapla

  4. BİLMEM JÜRİ OYLAMASI YAPALIM

    Yorum tarafından nursel | Mayıs 7, 2007 | Cevapla

  5. Bu şarkı manyak…ha holocost ha r@pstar

    Yorum tarafından ceza | Mayıs 11, 2007 | Cevapla

    • evet bencede çok manyak süper onun eşi yok onun kadarda hızlı yok

      Yorum tarafından yusuf | Kasım 12, 2009 | Cevapla

  6. ceza süper tek kelimeyle manyag

    Yorum tarafından beren | Mayıs 16, 2007 | Cevapla

  7. çok güzel süper

    Yorum tarafından bonimetto | Mayıs 18, 2007 | Cevapla

  8. süper bir şarkı

    Yorum tarafından NUR | Haziran 6, 2007 | Cevapla

  9. ayyy iğrenç repide yapamamış 1de yetmez gibi batırmış…..

    Yorum tarafından dilek | Temmuz 2, 2007 | Cevapla

  10. slm abi ben murat senı çok seviyorm şarkılarını severek dinliyorum murat_k109@hotmail.com adresım

    Yorum tarafından murat | Temmuz 26, 2007 | Cevapla

  11. ceza sana bayılıyorum aşkım benim ya seni çok seviyorum şarkılarınıda tabi bitenem şarkılarından en çok mürekkep doldurdum ve ney varki süper ceza süpersin

    Yorum tarafından begüm | Ağustos 14, 2007 | Cevapla

  12. ceza yaparsa boyle yapar adamım ya

    Yorum tarafından can | Haziran 9, 2008 | Cevapla

  13. güzel olmuş ama ceza daha iyi şarkı yakışırdı şarkıdan hiçbii bii bok anlamadım pardon ama mc yoo yoo yyo

    Yorum tarafından Burak | Haziran 11, 2008 | Cevapla

  14. ya süper.manyak sarkı.süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Yorum tarafından irem | Ağustos 28, 2008 | Cevapla

  15. ceza bayılıyorum şarkılarına en çok fark var ve yerli plaka şarkılarına bay ılıyorum adamım benim

    Yorum tarafından furkan | Aralık 8, 2008 | Cevapla

  16. süberrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Yorum tarafından ali | Eylül 16, 2011 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

