klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Canli Yayın Süprizi

Mart 4, 2008 - Posted by | Genel

7 Yorum »

  1. ISMAIL YK DAN BAS GAZA SARKISINI ARKADASIM SEMIN(KH) ISTIYORUM

    Yorum tarafından NILINDA | Eylül 22, 2008 | Cevapla

  2. slm nhb ismail ykm seni çok seviyom bn ya sen bir numarasın vala bnce bide fenrelisnde bişi olmaaz bnde cimbomluyum senin şarkıların hepside guzel bir tek bir şarkısn çok sert oda allah belanı versin şarkın varya abeee o biraz seertt b,r şarkı sana yakışmaıştı vala yaama gene büyün şarkıların hepside guzel hepsini beğeniyom bn ya senle burda tanışmakistiyom bu mesut_7234@hotmail.com sen ekle abe orda konuşuruz cnm bn kaçtım bb kib aeol

    Yorum tarafından mesut yk | Ocak 3, 2009 | Cevapla

  3. slm nhb abe ismail yk 1 numarasın sen seni maykıla benzetim vala çok yakışılısın bnde aynen oyleyim abe:Dseni çok seviyorm keşke kız olasaydım senle evelnseydim bak abe zengin olsanda fakir olsanda için guzel çok gyuzel sesin var bide ebru yaşarla yaptın düleyö oda öçok guzeldide ama orda az soylemişsin senin söz müzikte o şarkıya sen soylermeliyidn vszla ismail abeeeeee bn seni çok seviyom benim msnmi eklerisn sn olurmu abe bu işte msn mesut_7234@hotmail.com açık ekle bnde senin gibi yakışıklıyım haaaaa.D bn kaçtım bb sana k.i.b a.e.o.l

    Yorum tarafından mesut yk | Ocak 3, 2009 | Cevapla

  4. slm nhb abe ismail ykcım senin için YÜREĞİNİN ÇÖLLERİNE NEHİR SAÇLARININ TELLERİNE ESİR OLDUM. BENKİ ASİ BOYUN EĞMEZ BEN Kİ ÇILGIN SÖZ DİNLEMEZ SENİN İÇİN HEMDE KAÇ KEZ YAŞLAR DÖKTÜM İNANMADIN. BAKMA BEN SANA COK KIYMET VERDİM AĞLATTIN İNLETTİN BEN YİNE SENİ SEVDİM KENDİNİ BULUNMAZ İLAHMI ZANNETTİN. SENİDE BIRAKIP GİDENLER OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR KAHBECE SIRTINDAN VURANLAR OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR

    Yorum tarafından mesut yk | Ocak 3, 2009 | Cevapla

  5. aLaca KaranLıkta oLsun öLümüm Kısın LambaLarı Kısın aLın GötüRün BüTün umutLarımı Kaderim DünYada KaLsın…okuSun öLüm FeRmanımı SaVcı TopLansın üÇ BeŞ dosT oN YaBaNcı KuruSun aRtıK DaRaĞcı…BeNi HayaLLeRimin BiTTiği YerDe aSın.bütün sevenlere okusun bunu::d

    Yorum tarafından mesut yk | Ocak 3, 2009 | Cevapla

  6. ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

    Yorum tarafından mesut yk | Ocak 3, 2009 | Cevapla

  7. »¦« ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.»¦«

    Yorum tarafından mesut yk | Ocak 3, 2009 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

