klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Hadise – Deli Oglan

Haziran 15, 2008 - Posted by | Hadise

8 Yorum »

  1. an

    Yorum tarafından samet akşan | Haziran 16, 2008 | Cevapla

  2. şarkı muhteşem gerçekten çok başalı güzelliği anlatılmayacak kadar

    Yorum tarafından samet akşan | Haziran 16, 2008 | Cevapla

  3. SAMET AKŞAN

    Yorum tarafından samet akşan | Haziran 16, 2008 | Cevapla

  4. çokkkkkkkkkkkkkk güzel süpersin
    bjkli_metin_00@hotmail.com

    Yorum tarafından hakkı | Temmuz 3, 2008 | Cevapla

  5. BEN AZİZE ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK GÜZELMİŞ ŞARKI

    Yorum tarafından (AZİZE &SEZER) | Temmuz 11, 2008 | Cevapla

  6. ben zaten hadiseye bayılıyorum çok güsel şarkıları var stir me up gibi mesela ama bu deli oğlan bana göre en güseli olmuş ben çok beyendimm yha süperr:D

    Yorum tarafından eda | Temmuz 22, 2008 | Cevapla

  7. ()

    Yorum tarafından birdost | Temmuz 22, 2008 | Cevapla

  8. süper

    Yorum tarafından tolga | Ağustos 15, 2008 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

