klipmekanı

”mekan sizin mekanınız”

Cankan – Canımı Veririm

Mayıs 14, 2007 - Posted by | Cankan

107 Yorum »

  1. bayıldım bu şarkıy süperrrrrr

    Yorum tarafından fenerli | Mayıs 14, 2007 | Cevapla

  2. süper canım biliyor musun?aynı memleketliyiz onun içn olsa seni öok seviyorum

    Yorum tarafından sercan | Mayıs 14, 2007 | Cevapla

  3. ;;;;;;;;;;;;;;;;;CANKAN……………….
    …………..I LOVE CANKAN;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Yorum tarafından bahar | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  4. ;;;;;;;;JTAIME CANKAN//////

    Yorum tarafından bahar | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  5. OLUR DA BIR GUN OLURSEM
    SUNU BIL
    TAVUDUN ICINDE BEN
    BEDENIMIN USTUNDE KEFEN
    BENIM ICIMDE DE SEN OLACAKSIN
    BIRTANEM
    SEN……
    SEN………
    FATIH ABB SESLENDIRIOR
    CANKANNNNNNNNNNNNNNNI COOOOOK SEVIYORUM

    Yorum tarafından bahar | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  6. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    CANKAN
    C
    CANKAN

    Yorum tarafından BAHAR | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  7. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;CCCCCCCCCC;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;AAAAAAAAAA;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;NNNNNNNNNN;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;KKKKKKKK;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;NNNNNNNNNNNNNNNNNNNN;;;;;;;;;;;;;;

    Yorum tarafından BAHAR | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  8. evet cankan ikilisi super

    Yorum tarafından NIL | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  9. sana asimmmm ayhan

    Yorum tarafından nehir | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  10. seni seviorum cankan

    Yorum tarafından filiz | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  11. cankan ikilisine tebrikler

    Yorum tarafından filiz | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  12. cankan seni cook seviorum odamin her tarafinda sezin posteriniz varrrr …
    siz hertarafi yikmaya devam edin butun avrupa sezi izlior
    tanimayanlara tanitiyoruz ….

    Yorum tarafından aysu | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  13. cankan seni cook seviorum odamin her tarafinda sezin posteriniz varrrr …
    siz hertarafi yikmaya devam edin butun avrupa sezi izlior
    tanimayanlara tanitiyoruz ….100%100 CANKAN

    Yorum tarafından aysu | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  14. SIZE SORUU
    CANKAN ‘MI ISMAIL YK MI??????????cevap lutfen tabi benim icin cankan

    Yorum tarafından BAHAR | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  15. SIZE SORUU
    CANKAN ‘MI ISMAIL YK MI??????????cevap lutfen tabi benim icin cankan…100%100….ismail yk 60%100

    Yorum tarafından BAHAR | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  16. tabiki CANKAN

    Yorum tarafından dilek | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  17. CANKAN 100
    ISMAIL YK 85

    Yorum tarafından SEVILAY | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  18. IKISIDE
    AMA CANKAN NIN GIYIMI VE TARZI DAHA IYI

    Yorum tarafından HAKAN | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  19. ISMAIL YK DAHA IYI
    AMA CANKAN NIN CLIBI ;MUZII; SOZU…
    DAHA HO$$

    Yorum tarafından IREM | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  20. ya cankan kiz arkadasim sizin “canimi veririm ” sarkisina bayilior…
    ve bana bunu ezberlemeden gelmedior …
    ya cankan basima dert actiniz….

    Yorum tarafından kerim | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  21. slm cankan sizin tarziniza bayiliyorum…

    Yorum tarafından murat | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  22. ben CANKAN ikilisine HASTAYIMMMM

    Yorum tarafından asli | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  23. ya bu sez musik aski bukadarmi anlatir yaaa
    tek kelimeyle yeni kilipleri “SUPER” olmu$

    Yorum tarafından asli | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  24. cankan ii cook seviorum ama en cook ayhan maliki
    o uzun saclarini cook yakisior

    Yorum tarafından nazli | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  25. fatih abb ye de beyaz & kirmizi coook yaki$mi$

    Yorum tarafından nazli | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  26. ccooookkk tatilar
    ve ben ismail yk ve cankan arasinda en cok cankan iii
    tercih ediyorummm

    Yorum tarafından zeynep | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  27. ya kizlar buna bayilior …
    hadi erkekler biz de bu tarza girelim

    Yorum tarafından mustafa | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  28. $aka $aka ama ne guzel olur herkes onlar gibi giyinse
    yeni moda olur …
    kotun yerine deri

    Yorum tarafından mustafa | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  29. ben nil cankan a bayiliorum “canimi veriririm” dinleyince icime islior sanki kalbim sikisior aglamak gelior insanin icine

    Yorum tarafından nil | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  30. offf ya
    cankan gectimi hertaraf salaniyor dekuleyor aklimiza neler geliyor

    Yorum tarafından nil | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  31. ….

    Yorum tarafından bahar | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  32. BUTUN ARKADASLARLA IDAYA GIRDIK
    EN COOK SEVDIMIZ SANATCIYA COMMENT BIRAKMAMIZ LAZIMDI VE EN COOK CANKAN A BIRAKILDI GROUPE UYESI= BEN BAHAR NIL ASLI KENAN MUSTAFA ARZU VE TANIMADIM ARKADASIMIN ARKADASLARI VE BU FIKIRI bAhAr BULDU VE YARAMIS BUTUN SAYFA DOLDU DIYEBILLIRIZ

    Yorum tarafından esra | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  33. BUTUN GROUPE UYESINDEN CANKAN EPUCUKLER

    Yorum tarafından esra | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  34. bu şarkı aşkım özlem ve bana gelsin cankan senı çok sevıyoruz

    Yorum tarafından enis_özlem _aşkısı | Mayıs 19, 2007 | Cevapla

  35. cankan nin yeni video klibi
    BOMBA gibi herkes onlardan bahsedior ..
    cook guzell

    Yorum tarafından adem | Mayıs 19, 2007 | Cevapla

  36. ba$arilariniza devam edin arkandayiz..
    HADI BEE FATIH ABII SOZ MUZIKLERINLE KIR GEC SUNLARII

    Yorum tarafından adem | Mayıs 19, 2007 | Cevapla

  37. …..cankan ???????
    HER KES ONLARDAN BAHSEDIOR TANIMAYAN YOK ARTIK

    Yorum tarafından YUSUF | Mayıs 19, 2007 | Cevapla

  38. ver co$kuyu yik ortali!!!!
    hadi cankan

    Yorum tarafından musti | Mayıs 19, 2007 | Cevapla

  39. ver co$kuyu yik ortali!!!!
    hadi cankan..JJJ..

    Yorum tarafından musti | Mayıs 19, 2007 | Cevapla

  40. tabiide ismail yk cankanda kimmisn hergun gordum kisi

    Yorum tarafından hulya | Mayıs 20, 2007 | Cevapla

  41. cankan süpersin msn veriyim tuncer-06@hotmail.com

    Yorum tarafından tuncer | Mayıs 22, 2007 | Cevapla

  42. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGH!
    İĞRENÇ

    Yorum tarafından NURSEL | Mayıs 23, 2007 | Cevapla

  43. şarkınız berbat hep aynı tarzda söylüyosunuz sıkıcı gelmeye başladı artık hemen hemen söylediklerinizin hepsi aynı şaşırmadım yani biraz yenileyin kendinizi olmaz mı?:)

    Yorum tarafından heaven | Mayıs 23, 2007 | Cevapla

  44. şarkılar boktan beş para etmez sadece bağrıyo hep aynı sess
    sinan özen varken

    Yorum tarafından ünal | Mayıs 24, 2007 | Cevapla

  45. ya sarkı super ya beyen mıyosanız dınlemeyın bıde cok bılıyomus gıbı ılerı ger konusmayın

    Yorum tarafından BÜŞRA | Mayıs 25, 2007 | Cevapla

  46. süper be abi süper hastayım sana ???????????????????????????

    Yorum tarafından şenooll | Mayıs 26, 2007 | Cevapla

  47. ben senin beni seve bilme ihtimalini sevdim be bitanem_*_?-?

    Yorum tarafından şenooll | Mayıs 26, 2007 | Cevapla

  48. seni çok seviyoeum cankan enbeyendim sanatcısın ben fethiyeden geçen gün ismail yk geldi çok beyendi senide bekleriz

    Yorum tarafından eser | Mayıs 30, 2007 | Cevapla

  49. narber
    cankan seni amam çok seviyorum,,,,,,,,,,,seni müzikleri seviyum

    Yorum tarafından naz | Mayıs 31, 2007 | Cevapla

  50. ////ben,,,,,,nazzzzzzzzzzzz*************

    Yorum tarafından naz | Mayıs 31, 2007 | Cevapla

  51. seni cok seviyoruz siz benim en sevdigim sanatcısınız

    Yorum tarafından emrecan | Mayıs 31, 2007 | Cevapla

  52. seni seviyorum ebru

    Yorum tarafından kadir | Haziran 1, 2007 | Cevapla

  53. slmm arkadas

    Yorum tarafından veysel | Haziran 3, 2007 | Cevapla

  54. selam cankan ben leylinaz sizi çok seviyorum ve dinliyorum.başarılarınızın devamını dilerim.

    Yorum tarafından LEYLİNAZ | Haziran 4, 2007 | Cevapla

  55. mrb cankan abi ben fatih seni hep bekliyorum mnsemde kesin gir arkadailara rezil etme beni bekliyorum

    Yorum tarafından fatih emekci | Haziran 4, 2007 | Cevapla

  56. slm morelin çok bozuk abi ya asker sevgilimden ayrıldım sizin şarkıyı dinleyip aglıyorum

    Yorum tarafından azade | Haziran 6, 2007 | Cevapla

  57. merhaba cankan sizi çok beğeniyorum başaılarınızın devamını dilerim. kendinize iyi bakın. çok süpersiniz her zaman yanınızdayız

    Yorum tarafından angel | Haziran 8, 2007 | Cevapla

  58. CANKAN YA HARİKASIN YA SANA BAYILIYORUM TEK KELIMEYEL FEV KALADENIN FEVKININ FEVKI YANI:) bıraz uzun oldu ama canımı veririm sarkısına bayılıyorum ama bnm sewdıgım kısıye gıtmesın o sarkı cunku ondan nefret edıyorum artık cankan benı ekle sasha_aysenur@hotmail.com

    Yorum tarafından sarısın guzelı aysdenur | Haziran 8, 2007 | Cevapla

  59. CANKAN YA HARİKASIN YA SANA BAYILIYORUM TEK KELIMEYEL FEV KALADENIN FEVKININ FEVKI YANI:) bıraz uzun oldu ama canımı veririm sarkısına bayılıyorum ama bnm sewdıgım kısıye gıtmesın o sarkı cunku ondan nefret edıyorum artık sasha_aysenur@hotmail.com

    Yorum tarafından sarısın guzelı aysenur | Haziran 8, 2007 | Cevapla

  60. bu şarkı ben ve aşkım ömer ile bizim şparkımız cankan ı çok seviyorum bu şarkıları çok özel ve güzel

    Yorum tarafından cemre | Haziran 25, 2007 | Cevapla

  61. seni seviyoruz cankan

    Yorum tarafından murat | Haziran 28, 2007 | Cevapla

  62. öek seray aever bile bunlardan daha iyi canlı performanslarıda iğrnç kralda çıkan uzun geceler adlı proğramda tatlısesin şarkısını okuyacam diye … ettiler

    Yorum tarafından dilek | Temmuz 5, 2007 | Cevapla

  63. bn sizi çok seviyorum sizi sevmeyenlerin anasını avardını …
    fatih abb’nin neden gözlük takdığını biliyorum çünkü gözlerinin altı mosmor önemli deil canım insanlık hali sizi çok seviyorum zeynom şarkınızıda çok seviyorum.

    Yorum tarafından rojda | Temmuz 7, 2007 | Cevapla

  64. canakanı sevemeyenler çatır çatır çatlasın

    Yorum tarafından memati06 | Temmuz 8, 2007 | Cevapla

  65. ALEMDE TEK GEÇDİM SİZİ CANKAN VARMI SİZİN GİBİ ŞARKI YAPAN DAMARDAN ORTALIKTA ŞARKICIYIM DİYE GEZEN PALYONÇALARA DİYECEGİM BİR SÖZ VAR ALIN ALBÜMÜ BAŞDAN SONA DİNLEYİN VARMI LANNN CANKAN GİBİ DAMAR ŞARKI YAPAN FATİH ABB SENİN İÇİN ÖLÜRÜM BU ARADA VURMA ŞARKISINI BEKLİYORUM ABİ SENDEN

    Yorum tarafından PİSKOPAT06 | Temmuz 8, 2007 | Cevapla

  66. slm cankan ben sizin hayranlarından tekiyim sizi cok sevdigim için kendime yeni net actım cankan_78_74@ sizi seviyorum hele o hareketlerinize cok hastayım

    Yorum tarafından akın | Temmuz 10, 2007 | Cevapla

  67. sensizliği kıyametim bildim artık sensiz tek mi tek bir nefes almak haram olsun bu canım ayak bastığın toprak olsun toprak olsun ki olurda bir gün ansızın çekip gidersen bu dünyadan seni saran yine bu canım olsun…

    Yorum tarafından filiz | Temmuz 11, 2007 | Cevapla

  68. sizi çok seviyoruz ve sizi d.bakıra davet ediyoruz lütfen cevep yazın hoşçakalın

    Yorum tarafından filiz | Temmuz 11, 2007 | Cevapla

  69. iğrenç lan işte kızın dediği gibi canlı performansı olmayan sanatçılar 1 halta yaramaz rojda mısın nesin ağzına sahip çık senin laflarına bakınca cankanın kendi gibi yani ayriyetten senin gibi kafası kırık ların birbirlerine hayranlıklarını yani rezilliklerini görüyoruz

    Yorum tarafından onur | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  70. haklısın onur tan 1 rezalet grup

    Yorum tarafından MELİS | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  71. NE İSMAİL YK NE CANKAN 2SİDE 1 HALTA YARAMAZ…

    Yorum tarafından İSİMSİZ | Temmuz 29, 2007 | Cevapla

  72. YARANAMADIM ADLI SARKILARI GZL

    Yorum tarafından dilek | Temmuz 29, 2007 | Cevapla

  73. ÇOOOOOOOK GÜZEL LANNNNNNNNNNN

    Yorum tarafından İSMAİL | Ağustos 1, 2007 | Cevapla

  74. TEK KELİMEYLE O SÖZLERİNLE HARİKASIN BE AABİSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

    Yorum tarafından aydın | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  75. ayhanım fatihim sizleri cooooooooooooooooooooook özledim canlarım benim sizi cooooooooooooooook seviyorum sonsuz asklarım benim

    Yorum tarafından CaNKaNCi18 | Ağustos 10, 2007 | Cevapla

  76. canına canımı ben veririm bunu sen bil yar uğruna ölürüm delilik ederim sözümden dönmemm yaar silahı çekerim vururum giderim başkasını sevmem yaaaaar sen benim sin bunubiiiiiiiiill dünya ne yazar çok güzel yaa çooooook seviyorum cankanı hemde çokk ben bahar cankan seni çok seviyorum eğer okursan beni ekle tamam msn bu xlyelizxl@hotmail.com

    Yorum tarafından bahar | Ağustos 17, 2007 | Cevapla

  77. ben bahar cankan seni çok seviyorum eğer okursan beni ekle tamam msn bu xlyelizxl@hotmail.com

    Yorum tarafından bahar | Ağustos 17, 2007 | Cevapla

  78. ben sizin en buyuk hayraninizim sizi cok begeniyorum.Bence siz 1 numarali grupsunuz.Siz en iyisi ismailyk yi bos verin lutfen isinizle gundemde olun.Siz kimsenin polemik ayagi olmayin,sizin sarkilarinizi cok begeniyorum.Bende bazen kendi kendime sarki,soz yaziyorum,hani bi soz varya kendin yaz kendin eglen bende oyle birsey yapiyorum kendim egleniyorum.Hep boyle mukemmmel kalin hayatta basarilar dilerim.en deli dolu hayraniniz))))))).

    Yorum tarafından yasa | Ağustos 26, 2007 | Cevapla

  79. seni seviyoruz can kan

    Yorum tarafından eray | Kasım 1, 2007 | Cevapla

  80. ben konyadan selvi. kim ne derse desin ismail yk narkörün teki. fatihim ona o kadar yardım etmiş şimdi onu reklamla suçlıyor. ben her zaman cankanın arkasındayım. kimseye laf söyletmem. annem babam n-bunun için bana çok vurdu olsun canım feda olsun onlara çok seviyorum ben. o şarkıları yazan güzel yüreğe laf söylemeye hakkı yok kimsenin

    Yorum tarafından selvi | Kasım 10, 2007 | Cevapla

  81. Ayhan abimmmmmm sana bakmaya kiyamiyorum ooo kadar yakisilklisin ki anlatamam seni ama tek seni canimdan yemin ederim daha cooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

    Yorum tarafından CanKanCiKiz Ayse | Şubat 12, 2008 | Cevapla

  82. ben ikisinide seviyorum ama ismail yk yı daha cok nankörde değil bilip bilmemden yorum yapma sen ona kurban ol

    Yorum tarafından mustafa | Mart 7, 2008 | Cevapla

  83. slm ben klars tan adem sizi cok seviyorum abi şarkılarınız harika tabiki canımı veririm parçası bir harika fatih abi abi sen süpersin o muhteşem bir beste ve de harika yorumlamışsınız abi birde sonlarına şiir koymanız abi manyak oluyo.abi canımı veririm gibi bir beste daha istiyoz ve sen ayhan abi abi harika sesinle parçalara canlılık veriyosun abi ikiiğnizde haRİKASIN IZ ABİ YOLUNUZ AÇIK PLSUN SİZİN GİBİLERİ TÜRKİYEDE OLMASI ŞART YOKSA SANATÇILIK TA ELDE GİDECEK

    Yorum tarafından adem | Mayıs 7, 2008 | Cevapla

  84. RÜZGAR DALLARINI EĞSİN SEN EĞİLME SAKIN HASRET NEDİR AYRILIK NEDİR SEN BİLME SAKIN EYY CANKAN BU GÖNÜL BAHÇESİNDE KİM GİDERSE GİTSİN AMA SEN GİTME SAKIN

    Yorum tarafından adem | Mayıs 7, 2008 | Cevapla

  85. cankan klibiniz harika olmus.ama üzüldüğüm bir konu var bu kadar uğrasmalarıma rağmen beni tanımıyorsunuz SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMM ADİYAMANDAN ÇİĞDEM VE LÜTFEN ACILARIN TADINDAYIMA KLİP ÇEKİN BİRDE YEMİN EDERİM SİZİNLE BULUSACAĞIMA EMİNİMMMMMMMMMMMMMM

    Yorum tarafından ÇİĞDEM | Mayıs 12, 2008 | Cevapla

  86. CANKAN = THE END İSMAİL YK = BAS GAZA
    CANKAN TİPTİP KIYAFETLERLE NSL ÇOK SÜPER GİYİNİO DİOSUNUZ ANLAMIYORUM EN İYİSİ İSMAİL ZATEN CANKAN ESKİDİ ARTIK

    Yorum tarafından avrupamüzik | Mayıs 23, 2008 | Cevapla

  87. ha ha ha ha ha haklisin valla avrupamuzik cankan cok cirkin ismail yk onlardan bin kat guzel

    sevilay,misin nesin o oyle olmaz bak simdi

    CANKAN 0

    ISMAIL YK 100

    bu nasil ama boyle olur salak sevilay
    cankan,nin azina sicim ismail yk,nin bokunu yesinler
    ismailin giyim tarzi daha super maalesef cankan sa kilibik gibi giyiniyo ustelik fatih abb yakisikli degil cok cirkin sapsal paylanco ya benziyo ama ismail yk cok yakisikli karizma ve genc hepinizde ismail yk,yi kiskaniyorsunuz demi cekemiyorsunuz catlayin banane ben yk,cigim cankan nin gencligne turup sicim puha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Yorum tarafından EBRU yk | Haziran 22, 2008 | Cevapla

  88. ismail yk ya kurban oluyum ben cankan da neymiş gözünden gözlüğü hiç çıkartmıyor zaten bok gibi oluyo yakışıyo sanıyo ama ona nerde hele o karı kılıklı ayhan mailk mi neyse mok gibi ismail yk 1oo cankana o bile vermek gerekmez çünkü hak etmiyolar musmulak suratlılar

    Yorum tarafından kayseri _güzeli | Haziran 25, 2008 | Cevapla

  89. kurban oluyum yk ben sana seni gördüm ve en büyük amacımı gercelleştirdim bir numara ismail yk bir numara YKcankan da ney arkadaslar tip bile yok siz ismail yk yı sevin ölümüne yk

    Yorum tarafından kayseri _güzeli | Haziran 25, 2008 | Cevapla

  90. ismail yk konseri süperdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii resimlerin den daha yakışıklı ve çok tatlıydııııııı offf sen neysin bitanem yawwww ben söyleyüm bu alemin kralı

    Yorum tarafından kayseri _güzeli | Haziran 25, 2008 | Cevapla

  91. canım benımm

    Yorum tarafından kayseri _güzeli | Haziran 25, 2008 | Cevapla

  92. Kaldırsın kaldırsın parmak kaldırsın
    cankan,a koyanlar parmak kaldırsın

    yk cankan,la taşak geçiyor.

    Şerefsizler şike yapar
    şikeyi de cankan

    Gel cankan gel cankan
    bitsin bu gurbet yk,cilar
    götüne hasret

    Elimizde şaraplarla
    Belimizde kasatura
    Biz ölmeye gidiyoruz
    Cankanin mekanına

    yk manyağıyız
    Piskopatın allahıyız
    Alem buysa kral biziz
    Gırtlakları biz keseriz

    guzelsin yk
    Şerefsizsin ayhan malik
    Şerefsizsin fatih abb

    cankan cankan
    ibne cankan
    dön götünü ver bana
    ibne cankan

    Para şike
    İşte cankan işte.

    Korkma sönmez bu şafak
    larda yüzen alsancak
    16 santimlik yarrak
    sok sok içine
    girsin cankan piçine

    cankanim cankanim
    ananın amına sokayım
    sen cankansin
    sen cankansin
    göt oğlanısın

    Yağmur yağuyor seller akıyor
    yk cankanla taşşak geçiyor

    Bir kurşun atacağım
    belindeki kuşağa
    sarkicilik yakışmaz
    ohh ohh cankan
    senin gibi yavşağa

    al bakalım
    al bakalım
    sarkiciligi al bakalım
    bizde sarkicilik çok
    al götüne sok
    cankan hayranlari sizde orospu çocuğu çok

    ne ayhan malik ibnesi
    ne fatih abb kahpesi
    inletiyor her yeri
    super yk sesi

    Bu sene son olmalı
    arkası olmamalı
    söyletme artık yk
    acı hasret şarkısı

    Portakal soyulur mu
    tadına doyulur mu
    cankan sana bir koysam
    madridden duyulur mu

    Başın öne eğilmesin
    aldırma yk aldırma
    en guzeli sen değilmisin
    aldırma yk aldırma

    Ben sikmek
    sikmek isterdim
    nerden bilirdim
    cankan
    ibneymiş

    ayhani var fatihi var
    anti cankani var
    yk,cilar geliyor
    kol gibi yarrağı var

    Caney caney caney
    işte meydaney
    delikanlı cankan
    nerdesin haney
    nerdesin haney

    ibne çarşısı
    göt taraftarı
    mal ayhan maliki
    sikim ananı
    amına kodumun ayhan maliki

    fatih abb sen misin
    ağzına versem yermisin

    cankan,nin hayranlari
    orospunun hayranlari
    az mı siktik sizleri
    cumartesi geceleri

    Aspirin hapı gibi
    cankan götün kapı gibi
    besledim senin için
    baltanın sapı gibi

    Oy farfara farfara
    yk koysun cankana
    sarkicilik yakışır
    bu guzel yk,ya

    Söyle yk,m söyle
    cankan ne kadar ibne
    İşte bu kadar işte
    İşte bu kadar işte

    Sendeki bi bacı sikimin ilacı
    orospu çocuğu cankani

    Yeniden ibneleşti fatih
    Yeniden ibneleşti ayhan
    Zaten hep ibneydi cankan

    cankan kudurdu
    yarrak diye tutturdu

    Nüfus sayımı yapıldı
    gerçek ortaya çıktı
    birkaç cankan hayranlari var
    onlar da ibne çıktı

    ayhanla fatih
    ibne cankan
    dön götünü
    sikeyim biraz lan

    yar yar sikme bizi derinden
    zor zor zor zor vazgecip kopmam sikten

    puhahaahahahahaaaaaaaaaaaahihihihehehehehaha

    Yorum tarafından isimsiz | Haziran 27, 2008 | Cevapla

  93. cankan bok gibi

    Yorum tarafından fenerli.....ugur | Temmuz 7, 2008 | Cevapla

  94. ismail yk bunlara 10000 basar

    Yorum tarafından fenerli.....ugur | Temmuz 7, 2008 | Cevapla

  95. alem buysa kral cankan başka söze gerk yk cankana küfür ednler unutmayınki bütün küfürler sahibine aittir kimse cankann tırnağı bile olamaz fatih abb kurban olurum sana herşeyimsin aşkım benm ölümüne kadar sevicem seni aaaaşşşşşşşkımmmmmmmm

    Yorum tarafından cnkn berivan abb | Temmuz 28, 2008 | Cevapla

  96. cankan tek kelime ile bok gibisiniz :):)

    Yorum tarafından ahmet | Ağustos 24, 2008 | Cevapla

  97. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHH iGRENçççççççççççç cankan çatlak

    Yorum tarafından MEHMET | Eylül 12, 2008 | Cevapla

  98. CANKAN BU DÜNYANIN EN İYİ SANATÇILARINDANDIR.
    TÜRKİYE’DEKİ BÜTÜN SANATÇILAR YABANCI SANATÇILARIN MÜZİK TARZLARINA YÖNELİR.AMA CANKAN ÖYLE DEĞİLDİR.ONLAR R&B VE ARABESK BİRLEŞİMİ OLAN R&BESK %100 TÜRK TARZI MÜZİK TÜRÜ ORTAYA ÇIKARMIŞLARDIR. CANKANA KÖTÜ DİYEN O.Ç. LARINA SESLENİYORUM HEPİNİZİN a.q.

    Yorum tarafından cihan ABB | Ekim 8, 2008 | Cevapla

  99. fatih abb ananı tavana asarım amına smaç basarım

    Yorum tarafından anonymous | Aralık 8, 2008 | Cevapla

  100. seni çoooooooooooook seviyorum fatih abb

    Yorum tarafından güldeniz | Ocak 29, 2009 | Cevapla

  101. amına koyum cankan.seni sikiyim piç.ismailimle uğraşma.seni sikerim bak ha.götüne oturduğumun cankanı sen ne boka yararsın.amın oğlu cankan.fatihide sikiyim ayhanıda.ismail ykkkkkkkkkkkkkkk seni çok seviyorum.sen bu kawat cankanın sözlerine aldırış etme.bi bokumu yapamaz sana arkanda ben varım yk aşkım benim.

    Yorum tarafından ykcı | Mart 16, 2009 | Cevapla

  102. cankanin en buyuk harana benim

    Yorum tarafından yunus | Eylül 8, 2009 | Cevapla

  103. yk’nında cankanında amına koyim şerefsizler en güzeli ozan 😀

    Yorum tarafından ismim yok | Şubat 8, 2010 | Cevapla

  104. Sinan Özen Resimleri,Albümleri,Şarkı Sözleri, Video Kliplerini Bulabileceğiniz Tek Adres…
    Sinan Özen Hayranlarının Buluştuğu Nokta.

    Yorum tarafından Sinan-Ozen.Com | Mart 21, 2010 | Cevapla

  105. cankan ben senin büyük bir hayranınım sana ps küfürler atana aldanma ben senin yanındayım

    Yorum tarafından MEHMET | Nisan 15, 2010 | Cevapla

  106. Hello dudes :), this is a good forum! if any of yous are thinking of making a website for whatever purpose, please visit us: SEO Company UK, also is it acceptable to donate to the owner of this website? great stuff!

    Yorum tarafından davey2010 | Haziran 25, 2010 | Cevapla

  107. Wow! This could be one particular of the most useful blogs We’ve ever arrive across on this subject. Actually Excellent. I’m also an expert in this topic so I can understand your hard work. cckfddgadkad

    Yorum tarafından Johnk212 | Mayıs 11, 2014 | Cevapla


Yorum bırakın